понеделник, 14 октомври 2013 г.

“Генезис” - Бърнард Бекет

Купих си книгата по препоръка на Книголандия. Както всичко, препоръчано там, доста ми хареса, макар че този път нещо у книгата ми липсваше. Не съм сигурна точно какво - може би дължина и обем на разказа, може би детайли, а може би просто научната фантастика не е най-подходящото четиво за край басейна лятно време.
Не мога да не се съглася, че наистина майсторски е пресъздаден пълнокръвен свят само в 120 странички. Не отричам и великолепния финал. Но на мен през цялото време някакси ми звучеше като трейлър. Какво да правя - обичам големи книги и не мога да лъжа (мхм, изречението на английски звучи по-добре:)) За сметка на това съм убедена, че книгата е абсолютно подходяща за хора, които сега навлизат жанра. И все пак, не проявявайте моята екстравагантност - забавлявайте се с друго четиво около басейна. Книгата е идеална за бързо четене в мързелив мрачен неделен следобяд - няма да ви отнеме повече време отколкото да изгледате някой филм, но със сугурност ще ви даде повече удоволствие!

Няма коментари:

Публикуване на коментар